Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Η νέα σειρά SkyActive II βενζινοκινητήρων της Mazda εξασφαλίζουν μειωμένη κατανάλωση κατά 30%

   

    H Mazda έχει παραμείνει “πιστή” τα τελευταία χρόνια στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, συνεχίζοντας την εξέλιξη αυτών, την στιγμή που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν χρήση υπερτροφοδοτών, προκειμένου να μειώσουν εκπομπές και κατανάλωση. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν την Mazda να εξελίσσει μία πρωτοποριακή τεχνολογία για τους κινητήρες βενζίνης, που θα εισαχθεί στη νέα σειρά κινητήρων SkyActive II. Πρόκειται για την Homogenous Charge Compression Ignition (HCCI), η οποία δεν χρησιμοποιεί τον σπινθήρα από το μπουζί στον θάλαμο καύσης του κάθε κυλίνδρου προκειμένου να γίνει η ανάφλεξη, αλλά η τελευταία επιτυγχάνεται από την συμπίεση του αέρα και του καυσίμου μέσα σε αυτόν. Πρόκειται, δηλαδή, για τρόπο λειτουργίας παρόμοιο με αυτόν των πετρελαιοκινητήρων.
   Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για την συγκεκριμένη τεχνολογία αναμένεται να δημοσιευθούν σε ένα προγραμματισμένο forum που θα λάβει χώρα στην Φρανκφούρτη προς τα τέλη Αυγούστου. Πιθανότατα, οι κινητήρες SkyActive II να διαθέτουν τελικά μπουζί σε κάθε κύλινδρο, προκειμένου το τελευταίο να πραγματοποιεί την καύση του μείγματος στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα, ενώ στις υψηλές στροφές να ενεργοποιείται η τεχνολογία HCCI. Η Mazda δηλώνει ότι η σειρά SkyActive II θα εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 30%, αλλά και σημαντικά μειωμένες εκπομπές.
   Το πρώτο μοντέλο της Mazda που θα εξοπλιστεί με κινητήρες SkyActive II  θα είναι το νέο, τέταρτης γενιάς, 2108 Mazda 3, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή στην επερχόμενη φετινή Διεθνή Έκθεση του Τόκιο τον Οκτώβριο.


Πηγή: motoring.com.au

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου